موسسه اعزام دانشجوی رویای پارسیان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
دو شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 13:19 :: نويسنده : ابوالفضل درودی

گروه بین ­المللی نوین پارسیان از زمره برترین و متبحر­ترین موسسات بین­ المللی در زمینه اعزام دانشجو، مهاجرت نیروی  متخصص و امور سرمایه گذاری است که دارای شعبات گسترده­ ای در سرتاسر ایران و همچنین دفاتر و شعبات کثیری در سطح اروپا و آسیا می­ باشد و در طی سالیان اخیر با ارائه‌ خدمات در بالاترین سطح کیفیت به متقاضيان، موجبات رضایت آنان را فراهم ساخته است.

   شایان ذکر است که گستره دامنه فعالیت­ها و خدمات ما به امور اعزام دانشجو به دانشگاه­های نقاط مختلف دنیا منحصر و محدود نمی­شود. در واقع گروه بین­ المللی نوین پارسیان دارای تعاملات علمی، فرهنگی و تخصصی متعددی با دانشگاه­ها، کالج­ها، نهادها و موسسات آموزش عالی می­باشد و در چارچوب قوانین و ضوابط دولتی، قراردادها و تفاهم­ نامه­ های رسمی کثیری با مراکز فوق الذکر منعقد نموده است.

  تمرکز ما بر ارائه اقلام ارتباطی دارای کیفیت و رویدادهای سازماندهی شده می­باشد که با تهسیل تبادل دانش، ایجاد جوامع تخصصی، کاربردی و اصولی و پرورش درک بهتر از موضوعات مهم به عنوان کاتالیزور و تسهیلگر عمل می­کنند.  

    دیدگاه ما نسبت به آموزش در قلب جامعه، الهام­بخش هدف ما به عنوان یک سازمان است. ما مفتخریم که رویدادها و برنامه­ های ما در خلق ابتکاراتی جهت پشتیبانی از آموزش جهانی، ارتقا و ترویج یادگیری مادام­ العمر و به اشتراک گذاری دانش در میان جوامع مختلف، موفق عمل کرده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 8092
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1